luni, 28 mai 2007

Cautand narcisele din Baiului



Cum mai este luna narciselor, am pus la cale o tura in Baiului. Dintre toti cei din poze nu o recunosc decat pe Muha. Nu mai stiu nici cum m-am lipit de grupul asta, nici daca eu am fost capul rautatilor, nici cum am dat sfoara in tara despre tura asta. 
Mi-au ramas pozele pe care incerc sa le comentez mai jos din amintiri.
Scopul turei
Pe DN1, cautand intrarea in traseu
Inceputul e promitator
Desi e sfarsit de mai, aici la poalele muntilor toti copacii sunt in floare 
Incepe sa aduca a Baiului
La adapatoare
Culmea asta din Baiului, se vede pana in DN1 
Proaspat inverzit
Prima tura in care am fost pantofar...am lasat bocancii acasa si am luat adidasii.
Pe aici am balaurit-o crunt caci am coborat prea mult intr-o vale,
numai ca sa avem de unde sa urcam la loc
Eu si Muha intre cateva narcise...Am venit cam tarziu caci erau majoritatea culese
Verde de Baiului
Uite si o poza cu Muha, in 2007 
In sfrasit pe drumul cel bun 


Asa arata Baiului
Niste carutasi fotogenici 


In picioarele goale prin roua diminetii

Locul de cort a fost idilic 
Iarba verde, brazi, Bucegii peste drum 
Astazi e leger, nu trebuie decat sa coboram pe Zamora in Busteni, asa ca putem sa ne relaxam putin
Drumul forestier de pe Zamora
Si traseul nostru aproximativ: Posada-Vf Razoare-Vf Mierlei-Vf Vornicul-Piscul Cainelui
-Vf Dragan-Saua Baiului-Saua Baiutului-Culmea Zamora-Busteni

Foto by Radu