luni, 25 iulie 2011

BCB-ziua 3-Dunafoldvar-Csopak

<--Din aceeasi serie: BCB-ziua 2-Szarvaz-Dunafoldvar

Pentru aceasta zi am pastrat in mare postarea initiala (scrisa de pe kindle) pe care doar am corectat-o si completat-o.

Plecam tarziu abia pe la 12 jumate caci ploaia nu ne-a lasat sa fim mai matinali. Se prevede deci o zi scurta..
Locul nostru de cot din livada
Trecem Dunarea, pe care o gasim cam cenusie si mohorata.
Pe podul peste Dunare
Intre Dunafoldvar si Mezoszilas mergem pe niste judetene ca sa evitam traficul. Si judetenele ungurilor sunt decente.
Pe judetene
Binisor pavate (sau multumitor pentru bicicleta si complet pustii. Citeam acasa ca Ungaria are 10 milioane de locuitori si 1 milion de masini (nu stiu daca e chiar asa, dar traficul nu este sufocant asa cum s-a intamplat de exemplu in Italia). In plus, desi ocolesc, nu se strang foarte multi kilometrii suplimentari si 10km in plus/zi sunt nimic daca te gandesti ca, in schimb, poti pedala in liniste.
Si mai poti observa balotii, pe care Radu ii pozeaza cu religiozitate
Apar si primele urcari.
Timide sunt urcarile astea
Mergem greu cu vantul din fata. Pana in Enying din nou judetene. Inainte de localitate gasim un colt de rai unde sa pui cortul.
Coltul de rai
Iarba ca de munte, plopi,lac si un centru de echitatie, dar abia de am mers cateva zeci de kilometrii pe ziua de azi. Deci nu ramanem aici, ci mergem mai departe....

Din Enying pana la Balaton (wikipedia spune ca e cel mai mare lac din Europa Centrala) kilometrii se scurg greu.
Deasupra Balatonului
Astazi nu am vazut soarele a fost o zi tipica de octombrie.

Din Enying incepe pista de bicle pe malul de vest al lacului de care profitam din plin. Ceva informatii mai concrete si o harta am gasit aici. Asa cum am aflat acasa, pista a fost contruita in 2004 si are cam 210 km, inconjurand lacul.

Diverse ipostaze ale pistei de bicle
Campam dupa lasarea intunericului si daca nu ne prindea zece seara pe bicle poate castigam batalia si cu spd-urile. Asa, iar am cazut... Normal ca nu pe asfalt...Dar vedem noi pana la urma, cine castiga razboiul...

A doua problema e ca fundul meu trebuie sa se mai tabaceasca la contactul cu saua (asa ca bagam in functiune una bucata unguent care rascoleste amintiri din copilarie-Cutaden).

Maine daca ne lasa vremea speram sa fim la granita cu Slovenia.

Jurnal Radu

In continuarea seriei: BCB-ziua 4-Csopak-Nova-->
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Infobox

Traseu: Dunafoldvar-Mezofalva-Sarbogard-Mezoszillas-Deg-Enying-Balatonkensee-Balatonfuzed-Balatonnalmadi-Csopak
Pedalat: 6 h
Distanta: 116 km
Medie orara in miscare: 19 km/h
Total vertical climb: 380 m

Bike route 1215399 - powered by Bikemap

Dumitrel Marius spunea...

Felictari si va tin pumnii. O sa urmaresc in fiecare zi aventura voastra. Jos palaria

Anonim spunea...

In sfarsit am aflat si noi unde postati, ca tot asteptam pe Facebook si mail (asa cum ne spusese Batman:D)si aproape ca incepeam sa ne ingrijoram :)

Multa bafta in continuare! Suntem cu gandul alaturi de voi ;))
Irina si Laviniu

Em' spunea...

igen!

aaa vroiam sa zic idem la comentariul LSI

Andrei spunea...

Haidii bree, ziua 4, ziua 5??

Anonim spunea...

Cred ca vor sa-si faca trafic pe blog si de aia ne tin cu sufletul la gura, sa tot intram sa ne mai uitam, poate poate au mai scris ceva... :)

Dumitrel Marius spunea...

merita sa le facem trafic...dar vrem detalii

trafic doar pe blog va rog. pe drum cat mai putin. ideea e ca din austria si italia nu putem sa intram pe net de pe kindle prin 3g . nu stiu ce protocol are amazonul cu tarile astea. asa ca ne tb un pct cu wifi .si acum daca am ajuns intr-n camping cu asa ceva am stat pana tarziu sa imi spal pacatele iin 2-3zile o sa scriu direct din campingul monte bianco la sorgentw din courmayeur

Em' spunea...

No hai ca mi-ati dat palpitatii! Facusem ceva pariuri si-mi scadea cota din lipsa de informatii! :))

Fain tare locul ala de cort in livada. Si balotii! Il inteleg perfect pe Radu :D

@Claudia...eu nu il inteleg la faza cu balotii dar nu pot sa va contrazic daca va coalizati toti cei cu talent fotografic