duminică, 29 aprilie 2012

UTMB



Un filmulet fain, despre o cursa la care mi-as dori sa particip la un moment dat...Dar anul asta nu e anul meu norocos in ceea ce privesc concursurile sau conditia fizica...asa ca nici gand de puncte de calificare sau de antrenament...Poate se va intampla la 40 de ani (nu e prea tarziu nici atunci) sau poate nu o sa fiu pregatita niciodata pentru a alerga acolo.

Dar imi doresc sa ma intorc in Mont Blanc si sa alerg pe acolo, chiar si de placere. Este un munte extraordinar orice ai alege sa faci acolo....
Si in primul in rand imi doresc sa alerg, atunci cand Radu nu o sa mai functioneze ca si o cobe...

2 comments:

Iulia spunea...

Buna, Mihaela!
Cred ca nu e filmuletul pe care voiai sa-l pui. Mie acum si in alte postari imi apare "trailerul" de la expeditia by bike in Islanda:)

Mihaela Diaconescu spunea...

Buna Iulia, foarte ciudat pentru ca mie imi apare ok. O sa rog si pe altcineva sa verfifice.Linkul de pe youtube este urmatorul : http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=vT4K5mUcIsU