sâmbătă, 27 iulie 2019

O zi prin satele peruane


Astazi a fost despre kilometri pe un drum national ce semana cu un drum secundar.

Practic a fost de urcat de la 2400 la 3300, drumul mergand mai mult de-a coasta si traversand sate mici unde cautai magazinele cu lumanarea. Am vazut in schimb cum se face tigla din lut arsa, am descoperit ca mirosul de menta pe care il simteam de cand am intrat in Peru era de fapt miros de eucalipt, am dat si peste caini nebuni marca Ecuador si din lipsa de locuri unde sa mancam, am gatit masa de pranz pe banca unui magazin, facand o omleta cu legume marca Radu.

In rest, multi soferi disperati (asa sunt 90%) care conduc de parca nu ar avea frane la masina si una din maini e lipita de claxon.

Inainte de Humachuco (punctul final al zilei) trecem pe langa prima laguna din Peru si desi este o banala balta, in lumina potrivita a finalului de zi apa albastra arata chiar bine. Nu ne entuziasmam insa prea mult, caci stim ca ii vor urma multe altele, cu munti inzapeziti pe fundal.
Fiecare sat din Peru are o statie de clorinare
Paulina
Prin sate mici, pe drumuri secundare 
Mada de pranz (oua si salata)
La seceris

Prima laguna din Peru

Date si track: aici

Foto by Radu