luni, 11 septembrie 2006

Scurta incursiune in Macin



Cand? Sambata 9 septembrie 2006

Echipa

Brasov : Nicu (nycbv) 
Braila : Alina (alina-maria), Alois (alois), Cerasela (curls), Corina (kya)
Bucuresti: Gabriela (gabriella), Mihaela, Mike (mike), Radu (griz), Sorin
Cluj: Andreea (aghiutza), Dani (shatterhand)
Calarasi: Octavian (octavian67), Viorica 
Constanta : Cristina (cristina_sassu) 
Galati : Nelu (adrias) 
Focsani : Silvia (silvique_ms)

Nota: numele din paranteza sunt numele de user folosite pe carpati.org

Traseul: Braila - Smardan - Macin - Culmea Pricopanului - Valea Moscu

Oragnizator: Kya


Postarea de mai jos o scriu in 2013 si nu am pretentii sa imi mai aduc aminte multe detalii in tura iar in text sau in legendele putinelor fotografii facute de Radu s-au amestecat amintirile mele cu datele din jurnalul Kyei care este mult mai complet si pe care va invit sa il cititi aici.

Cum Nae avea cinci "invatacei" din Braila (Kya, Alois, Cerasela, Gabi si Alina), acestia au reusit in cele cateva iesiri impreuna sa starneasca curiozitatea fata de Muntii Macinului in randul celor care mergeau constant in turele lui Nae de pe carpati.org. In consecinta Kya a primit misiunea de a face pe organizatorul de tura si de a ne conduce in Macin.
Dupa cum se vede din lista participantilor la tura, ne-am strans din toate colturile tarii.
Tura era programata pentru 2 zile (si  a si durat 2 zile) insa eu si Radu am stat doar 1 zi (sambata), iar duminica am plecat din tabara, direct spre Delta.

Dupa ce ne-am intalnit toti la gara, a urmat trecerea Dunarii cu bacul (pentru multi o premiera) pana in Smardan.
Apoi in mod normal trebuia sa luam un microbuz spre cariera de piatra dar Nae a trata cu un nenea cu o bena si astfel am avut un inceput de tura "lansat".
Echipa mare
Dupa aceasta calatorie neconventionala, am plecat in traseu cu 2 obiective: Culma Pricopanului si Varful Tutuiatu (eu si Radu l-am realizat doar pe primul). Dupa ce castigam repede cei 400 m diferenta de nivel si ne plimbam putin pe culea accidentata, coboram din nou "in campie", traversam drumul ce leaga localitatea Greci de Jijila si ne oprim in Valea Moscu unde era planificata tabara acestei zile.
Pe culmea accidentata a Macinului
La "Mormant"-ul de langa varful Piatra Raioasa


Testoase gasite in iarba aspra de pe camp
Tabara noastra
O parte din locatarii taberei suprinsi sub de Radu sub lumina blanda a apusului-Mihaela


Cerasela
Mike
Sorin
Dimineata, oamenii au plecat la o sedinta de catarat, iar eu cu Radu...spre Delta.
Preview de Delta