sâmbătă, 8 octombrie 2011

La Comana cu bicicleta




Traseu: Bucuresti-Berceni-Dobreni-Campurelu-Colibasi-Comana-Traseul Lacul Comana-Comana-Campurelu-Vidra-Berceni-Bucuresti

Ce e drept, anul acesta am iesit la putine ture de bicla, si la 0 ture cu MTB. Si aveam eu un gand mai vechi ca in weeekenduri cu vreme proasta sa explorez variantele pe care le ofera imprejurimile Bucurestiului, caci pana acum nu am fost la niciun concurs, la nicio recunostere, pe niciun traseu din imprejurimi: Cernica, Comana, Padurea Baneasa imi sunt total necunoscute...

Weekendul potrivit a venit dupa o luna septembrie superba, dar acum totul statea sub semnul ploii. Asa ca am decis sa facem cunostinta cu Comana.

Citisem ceva material pe blogul lui Horatiu si nu parea incurajator-multe gunoaie era impresia generala, asa ca nu am plecat prea entuziasta....Si am avut ceva timp ca sa imi ajut entuziasmul sa scada pentru ca o am avut ceva de pedalat pana in Comana (vreo 2 h cred cu tot cu pauze de bere/eclere).
Pana la urma in centrul satului ne-am strans gasca mare si am plecat pe traseul lung de la Comana Bike Fest, pe care ne-am descurcat si fara GPS caci marcajul era inca foarte proaspat. Trackul este aproximativ si este cel furnizat de organizatori. Cand o sa fie Em gata cu documentatia revin cu tot trackul nostru.
Nu e nimic spectaculos de zis despre tura asta. Traseul pe la Comana este suprinzator si frumos. Ne-a placut si noua, ca si concurentilor de la concurs...Dar la concurs tot nu o sa venim caci din ce am inteles organizarea a dat cu minus in primavara....
Laviniu si Irina au mers nesperat de bine pentru a 5-a lor tura pe bicicleta ever si tarseul le-a fost dedicat :).

Mai jos am ales cateva (din putinele) poze facute de Radu, caci tura asta a fost mai preocupat sa bicicleasca cu Rohlofful pe poteci :).
Drumul de inceput-foarte primitor
Nimeni nu a vrut sa isi murdareasca bicicleta
Oare cum se cheama asta: stana de porci, porcarie?
Un locatar din stana de porci

2 fete cucuiete la final de tura

1 comments:

Anonim spunea...

Frumos traseu, frumoase locuri...