marți, 11 octombrie 2011

Feedback Salomon XT Wings 5



Rucsacelul de la Salomon m-a cucerit din prima. Desi pentru alergare sunt fan borseta sunt unele ture/concursuri in care am prea mult echipament si acesta nu mai intra in borseta sau o ingreuneaza peste masura si atunci nu mai sta ferm pe solduri, asa cum o tin eu.
Astfel de mai multa vreme ma rodea un gand sa incerc un rucsac de alergare.
Primul care mi-a cazut in mana a Salomonul acesta si l-am luat in 2 ture:
Rucsacelul, vazut din mai multe pozitii
Plusuri:
  • E f usor dar spatele este confortabil
  • Spatele este suficient de gros ca sa nu simti tot ce ai in rucsac, mai ales daca e umplut intr-un mod dezorganizat
  • Se ventileaza decent pentru spatele destul de gros pe care il are
  • Are acces intuitiv la bidoane
  • Poate stoca 2 bidoane de 600 ml care stau foarte bine in buzunarele laterale (deci mai multa idependenta fata de o borseta)
  • Volumul este suficient pentru ture de alergare sau bicicleta de 1 zi. Incape o geaca, o bandana, dulciuri, o trusa medicala minima, chiar si ceva apa de rezerva daca vi se pare ca cei 1.2 l din bidoane nu sunt suficienti desi cred ca se pot folosi si bidoane de 800 ml
  • Actele si telefonul pot sta intr-un buzunar separat, cu fermoar
  • Sta foarte bine pe spate in masura in care este reglat corect. Are foarte multe chingi de reglare si totul se face cu o singura mana. Nu suport sa am ceva care sa se “balangane” pe spate atunci cand alerg si acesta este motivul pentru care pana acum nu am gasit niciun rucsac care sa ma multumeasca
  • Acces usor la rucsac. Se poate pastra inchis la mijloc, si se deschide doar chinga de piept, se intoarce rucsacul pe un umar si se acceseaza continutul, nefiind nevoie sa il dati jos din spate.
  • Tine destul de bine la terfeleala
  • Fluier
  • Se gaseste si pe culoarea rosie
Minusuri:
  • pretul daca ne raportam la oferta de la Decathlon

NOTA: 8.5

2 comments:

Viorel Crisan spunea...

Linkul ala de pe argear.com nu merge, cred ca ar fi mai bine sa pui altul.
Oricum, e usor de gasit pe Gogu rucsacelul, ziceam ca idee.

Mihaela Diaconescu spunea...

Mie imi merge, esti sigur ca nu e ceva legat de browser?
In orice caz, iti multumesc pentu observatie, o sa mai postez si un link de back-up