sâmbătă, 31 decembrie 2022

2022 pe scurt

2022 a venit cu o alta calatorie. De data asta nici pe bicicleta si nici pe un alt continent. A fost insa o calatorie in lumea rabdarii, dar si a dragostei. Un alt fel de dragoste decat  mi-a fost dat sa experimentez pana acum. Calatoria s-a numit si se numeste Marius si a presupus mai mult timp petrecut acasa, un alt ritm al vietii, provocari, dar si multe bucurii. In ceea ce priveste sportul, au fost fara indoiala mai putine ore de antrenament si aproape 0 ore in ture de anduranta. Volumul a scazut in mod cert, insa concursurile s-au tinut lant, ca unica modalitate de a evada din rutina numita copil.  Vacanta ne-am facut-o cumva, anticipat, in februarie si martie, intr-o luna de work from Malaga unde am combinat in mod fericit job-ul cu turele pe bicicleta, rasarituri lenese si ore de plaja.

Ianuarie 

In Ianuarie nu am trait decat cu gandul la soarele Spaniei. M-am tarat cu greu printre zile si singura iesire notabila este in Bucegi, pe Bucsa, intr-o zi cu soare


Februarie

S-a simtit ca o luna de concediu. Ne-am intors cu drag in Andalusia si desi de data asta cazarea a fost intr-o banala statiune turistica de pe coasta, ceea ce ne doream cel mai mult era soare si caldura. Si am avut parte din plin de ele, explorand drumuri noi de pe langa Malaga si imersandu-ne putin in viata spaniola din off-season. Au fost munti, au fost valuri, a fost miros de sare si a fost multa muzica fado in casti (pentru mine cel putin).




Martie

Pe malul Mediteranei contempland cum sa imi umplu saptamana dintre joburi mi-am dat seama ca dupa o luna de soare afara ar merge si o luna de soare in suflet. Chiar o luna nu aveam, dar biletele de avion spre Germania erau ieftine asa ca le-am luat pe nerasuflate si am plecat cu Radu in Elvetia, la Andrei si Claudia. Nu am gasit neaparat primavara, jacheta de puf fiind la mare cautare, dar ne-am simtit bine unii cu altii si asta e tot ce conteaza. Pentru planuri mai marete, asteptam vara.

Aprilie

Dupa "pribegia" din lunile de iarna nu tineam neaparat sa plecam nicaieri prea departe.  Aprilie ne-a fost si plina de vizite la Marius, drumuri cu masina, weekenduri altfel. Nici spectrul razboiului care se consuma la granita nu ajuta foarte tare, astfel incat decidem sa traim slow si sa ramanem de Pasti acasa. Avem insa unele dintre mai faine Sarbatori Pascale. Am ingalbenit 4 oua cu turmenic, am luat cortul si am plecat pe dealurile Holbavului, ne-am dat cu MTB-ul pe poteci pustii si am mirosit primii copaci infloriti. Si ne-a fost bine. Si ne-am promis ca o sa stam mai des acasa, de sarbatori. 

Mai

Ultima luna de "facut de cap" in mod spontan, cand vrei, fara planuri si fara logistica. Au fost cateva concursuri din care, sincer, cel mai mult mi-a placut ceva ce nu a fost chiar concurs-Gentelmen's race. Dar cand mergi undeva cu Radu, chiar si la un eveniment care nu se vrea neaparat a fi competitiv, fii sigur ca acel eveniment va deveni un fel de cursa. Radu a fost dirijorul, noi ne-am executat pe rand partitura, cat am putut mai bine si la final ne-am si distrat, mai ales cand trei fete duceau, vitejeste, trena.

Iunie

Iunie s-a simtit ca un maraton. Cand esti catapultat de la viata uniforma de cuplu la realitatea vietii de familie, te simti de parca te-ar fi lovit...trenul. In multe zile ma simteam sufocata, dar Radu si mai apoi gradinita m-au ajutat sa am cateva iesiri de o seara si o dimineata pe munte, cat sa imi pun ordine in ganduri si sa linistesc valurile oceanului (cea mai draguta iesire fiind cea din Batrana-Pink Batrana).
Going solo

vs Family life

Iulie

Lucrurile incep sa se aseze si simt ca intram intr-un fel de rutina care ne prieste cumva tuturor. Weekend-urile graviteaza invariabil in jurul concursurilor, unele dintre ele mergand foarte bine. Mi-au placut Transfagarasan Challenge si KOM-ul de la Paltinis, am fost la Motorsirulo sa imi iau revansa pentru locul mediocru de la prima editie si am spart, in sfarsit, seria nefasta a locurilor 2 cu Teleferic Challenge, tura medie. Altfel, serile de vara ni le petrecem afara sau prin diverse aventuri in timpul saptamanii, carora Marius nu le-a prins deloc gustul.
Warm-up pentru KOM-ul de la Paltinis

Teleferic Challenge si primul concurs in tricoul Nomad Merida Team

Una din aventurile de seara

August

Dupa supradoza de concursuri din iunie si iulie, in prima parte a lui August am facut pauza si m-am bucurat de timpul petrecut cu prietenii (Claudia in special). Apoi a venit covid-ul si mai apoi Nationalele de XCM la care m-am inscris pe ultima suta de metri, am mers prost (ca dupa covid), am suferit, dar totusi am reusit sa am tricoul acela tricolor pe umeras...

Septembrie

Teoretic sezonul trebuia sa se termine in septembrie. Practic el s-a prelungit pana in octombrie, dar cum luna a fost foarte capricioasa, cu multe ploi, pe lista nu a fost sa fie decat Up to Postavaru, dar si o tura de 3 zile, alaturi de Suzi pe o noua portiune din Via Transilvanica.

Cu Suzi pe Via Transilvanica
Octombrie

Jumate din octombrie a fost despre bicicleta, cu ultimile concursuri ale sezonului (Apuseni si Bike Race), jumate din octombrie a fost despre tura de trekking a anului. Am plecat alaturi de Claudia in Fagaras, sa o cunoastem pe Dara si ne-am simtit nespus de bine...in 3. Noi doua si Fagarasul.
Bike Race si unul din cele mai reusite podiumuri ale sezonului

Tura pe care o planuim de minim 2-3 ani

Noiembrie

Noiembrie e o luna in care nu se intampla prea multe lucruri si weekendurile au pendulat intre ture de cursiera in prima parte, ture de hike inainte sa se puna zapada in munti (cum ar fi cea de pe Horoabe) si ture de trekking cu copiii, care  merg bine oricand.
From Horoabe with love

Decembrie

Cred ca mi-a trebuit un copil ca sa ma loveasca si pe mine spiritul Craciunului. Asa ca anul acesta am avut o infuzie de Mos Craciuni in viata noastra, am impodobit 2 brazi de Craciun, ne-am uitat la filme cu tematica de iarna si am impachetat cadouri. Cel mai reusit brad a fost fara indoiala cel impodobit de copii pe Kermen. Pe langa asta am bifat primul Rapha Festive 500 si asta pe fondul unor zile lejere la job si neobisnuit de calduroase.