duminică, 6 mai 2007

Esclada Cariera Poiana Tapului



La cariera dintre Poiana Tapului si Sinaia, pot sa zic ca mi-am facut debutul in ale cataratului. Inainte sa ii cunosc pe pinguini mai fusesem de 2 ori pe acolo, odata cu Victor si odata in mai 2006 cu "Melcii". Traseele de acolo sunt chiar usurele, astfel incat, chiar si fara antrenament, imi ieseau toate in mansa, cu exceptia lui Dexter. Acum, dupa stagiul cu Marian Anghel la care au participat destul de multi pinguini, era momentul sa dezvoltam subiectul si sa nu lasam sa se puna praful pe cunostintele acumulate, asa ca am avut parte de o noua iesire la stanca, la cariera cu trasee primitoare. Mai jos  sunt cateva poze facute de Radu, Octavian si Viorica.

Din fotografii reiese ca echipa a fost urmatoarea: Octavian, Viorica, Andrei, Oana, Mike si Radu
Uhh, ce mici sunt papucii astia de catarat... (by Octavian si Viorica)
Octavian in actiune
Vio la baza traseului
Andrei, filator sef
Andrei la stanca, se pregateste pentru rolul "Domnul Profesor de escalada"
(by Octavian si Viorica)
Pana sa ajunga profesor, are sanse mai mari sa ajunga gimnast cu coarda
(by Octavian si Viorica)
Oana entuziasta la inceputul traseului
Si fericita la final de traseu
Imi fac si eu aparitia in peisaj
Mai intai la baza
Si apoi in postura periculoasa pe perete (by Octavian si Viorica)
Si la final in varianta- viitoare familie Diaconescu (by Octavian si Viorica)
Topouri puteti gasi aici si aici (cu mentiunea ca dupa umila mea parere, traseele sunt putin supracotate, cel putin comparativ cu gradele traseelor pe care m-am catarat pana acum in Germania).