luni, 17 decembrie 2007

Si am pus si schiurile in picioare



2007.12.09- Predeal

Prima zi pe schiuri. Inca de prin 2005 ma batea gandul sa invat sa schiez dar dupa ce am reusit sa ma capatuiesc cu o intindere/leziune de ligament prin vara, am zis sa stau potolita iarna respectiva. Ocazia nu s-a ivit nici in 2006, sau poate printre atatea ture cu coltari si piolet am uitat de schi. Asa ca timpul schiului (de partie) a venit abia in 2007.
Radu deja avea la activ un weekend petrecut la Straja cu Oamenii Muntilor, la inceputul lui decembrie. Din fericire pentru mine nu a facut prea mult pe profesorul si m-a lasat repede de capul meu. Din nefericire pe vremea aceea eram studenta, nu aveam bani si nici pe cineva care sa imi spuna: fato, ia-ti un monitor si invata corect. Asa ca am invatat dupa ureche, "furand" cand de la unul, cand de la altul.
Craiul
Si Bucegii
Din ce se vede din pozele lui Radu, pe sus a fost chiar vreme frumoasa, dar eu, ca multi alti incepatori fara pretentii si fara viziune, m-am plantat pe Clabucet, in partea inferioara, unde e si cea mai mare aglomeratie. Asa ca a trebuit sa deprind repede cum se ocolesc oamenii :).
Tehnica era simpla: scremu/coborat putin la vale in plug si apoi schitand niste viraje necontrolate, oprit, scos schiurile, luat schiurile in spate, urcat la deal putin, apoi la deal mai mult, caznit sa pui schiurile in picioare caci pe urcare se prindea zapada de talpa claparului si reluat procedura. Si asta cu determinarea incepatorului, o zi intreaga. La final de zi, coboram cam asa: 



2007.12.15-16- Predeal

Pentru ca tocmai incepusem sa deprindem cate ceva, am revenit la Predeal si saptamana urmatoare. De data asta in echipa extinsa, aducand cu noi si alti adepti:
Viitorii schiori
Si in formatia completa
Din nou vremea a fost superba.
Postavaru
Craiul


  
Bucegii in mai multe ipostaze
Iarna superba
In prima zi, locul de joaca a fost Partia Cocosul

Pic si Poc pe partie
Seara, de atata drag de partie, am pus cortul direct langa telescaun:
Cu cortul pe partie
Iar a doua zi, sub indrumare Capitanului am coborat trenulet pe Cocosul.
Vali ne invata sa facem trenuletul
Si ce a iesit vedeti mai jos (protagonisti Mike, Octavian si Viorica):