luni, 8 februarie 2010

Pe Valcelul lui Horatiu



Asta a fost prima tura cu noile legaturi de  Dynafit si a fost numai buna de acomodare. Am fost in Ciucas, in gasca destul de mare: Horatiu, Roxana, Adi Lica, unul din fratii Mihu, Laviniu, Irina, Radu, Mike si inca cativa oameni pe care nu i-am recunoscut in poze. Am facut tura clasica in zona: de la Muntele Rosu, urcat spre statiile seismice, facut incalzirea pe partia de schi, apoi mers spre Valcelul lui Horatiu, dat pe valcel, chinuit prin zapada mare, printre copaci, ajuns in Valea Berii aproape de Fantana lui Ioan, urcat pe poteca spre Muntele Rosu, doar ca de la Casuta celor de la CTA Ciucas am mai dat o boschetareala prin padure spre Valcelul lui Horatiu si am mai coborat odata partea de padure pana sa ne retragem in final la cabana.
Pregatiri la Cabana Muntele Rosu
Noile jucarii
Urcand spre statiile seismice 
Horatiu
Roxana
Adi
Ciucasul
Pe curba de nivel spre valcel
Pe valcel, inainte de a intra in padure
Arta?
Vremea clasica de Ciucas ne prinde din urma
Schior inghetat

Foto by Radu