miercuri, 17 august 2011

BCB- Ziua 26- Wasserburg (De)-Simbach am Inn (De)




Ziua de azi e in intregime dedicata Germaniei, mai precis zonei Bayern.

Prima remarca este ca oamenii de aici vorbesc inca o Germana imposibila noua (probabil cu ceva accent cum e la noi romana vorbita in Moldova) astfel ca nu intelegem mare lucru din explicatiile primite sau dialogurile inchegate. Oamenii sunt simpatici, dar nu stiu cat de bine isi dau seama ca suntem straini, uneori am impresia ca datorita parului blond si ochilor albastrii considera ca sunt de pe acolo...Dar pana la urma cred ca asta era stilul lor de a vorbi avand in vedere ca la fel de putin intelegea si Radu, care sigur cu fata lui de "Italiano Vero" sau viking nebarbierit, nu se incadra in tiparele de “neamt”.

Parcurgem dimineata o zona pitoreasca, deluroasa, in care paduri dese de foioase si conifere alterneaza cu mari suprafete cultivate.
Am urcat in sa/n-am urcat in sa panta asta, na de ghiciti


Case rasfirate, adevarate conace daca te iei dupa numarul de ferestre la care atarna perdele atent aranjate, semn ca acolo e totusi o gospodina care tine fraiele gospodariei, uneori impresionant de mare (casa mare, acareturi multe, toate mostentite dintr-o vreme in care era nevoie de forta de lucru serioasa pentru a lucra tot terenul pe care acum il lucrezi mecanizat).
Conac
Radu spune ca aici e ceva diferit fata de Austria. Casele si gospodariile au un alt tipic, dar in rest taranul agricultor munceste mecanizat acelasi pamant, are aceleasi grajduri pentru vaci, aceiasi baloti albi /albastrii troneaza pe marginea drumului, acelasi miros de iarba putrezita. Desi presupune ceva mai mult efort decat mersul pe malul Innului,drumul e foarte variat si ne poarta mai mult pe drumuri neasfaltate, prin padure, inapoi spre Inn. 

In Marktl am Inn-orasul in care s-a nascut Papa Benedict al XVI-lea
(exista si un circuitde bicicleta -Benedikt(Rad)weg care leaga principalele orase din zona

Revederea cu Innul imi aduce la mijloc de zi o baie, mult asteptata, in apa rece. Dar nu e bai, afara e un soare dogoritor si putina racoare nu poate decat sa prinda bine. Racorita, viata e mai roza. Reluam procedura de imbaiere cateva ore mai tarziu cand gasim niste lacuri, frumos intretinute, cu apa curata, iarba tunsa scurt,umbra sau soare dupa plac, mal amenajat pentru scaldat.  Erau mult oameni care se bucurau de natura la sfarsitul unei zile lucratoare asa ca am facut a doua baie pe ziua de azi si dupa ce am devorat niste Nutella am mai mers o leaca sa cautam un loc de cort.

Iarasi campam langa balta, deci iarasi parte de tantari, dar acum am devenit destul de expeditivi la aranjat lucrurile pentru dornit atunci cand trebuie.

In continuarea seriei:  BCB- ziua 27-Simbach am Inn (De)-Waizenkirchen (Au)-->
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Infobox


Distanta: 100.19km
Viteza medie: 16. km/h
Timpul  efectiv de pedalat: 6:15:28
Diferenta de nivel: 430 m

Bike route 1342538 - powered by Bikemap 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------