luni, 25 august 2014

Carpituri cu iz varatic



23.08.2014- Raid in Bucegi: Cabana Gura Diham – Valea Morarului – Vf. Omu – Valea Cerbului – Bușteni

O tura cu Claudia ca in vremurile bune. Amandoua am evadat. Prinse de cateva weekenduri in Bucuresti, am comis cu inima usoara prima tura in doua, de la intoarcerea Claudiei. Au trecut mai bine de doi ani de la ultima tura pe munte cu Claudia, dar ne-am asternut la drum cu impresia ca au trecut doar doua weekenduri. Eu am venit cu ideea, Claudia cu entuziasmul, asa ca nici ploaia vietii nu putea sa ne deturneze sambata dimineata cand ne afundam pe poteca incetosata dinspre Cantonul de Vanatoare. Mi-a placut de mine ca am scos-o la cap pe Morar fara ratacire, in ciuda cetii ce ne-a insotit mare parte din vale, mi-a placut de entuziasmul Claudiei, alergand cu aparatul dupa fiecare floare, parca vesnic neobosita si mi-a placut de vreme, caci a tinut cu noi, mai ales cand pe la 2000 m altitudine, pe Morar, aerul a inceput sa se incalzeasca si sa se lumineze si pe masura ce urcam, metru cu metru, negurile se risipeau pe verticala si valea capata deschidere si proportii, spre entuziasmul Claudiei care era pentru prima data aici. Am mers bine pentru cata rugina s-a pus, ne-am doborat recordul de pe Valea Cerbului, record datand din 2011, de la 7500 si am ramas si noi suprinse de ora la care am ajuns inapoi in Busteni. Cu siguranta trebuie sa mai repetam asemenea iesiri fulger.

Cum Claudia a scris un jurnal foarte frumos, vi-l recomand cu drag: Morar-Omu-Cerb sau O fugă la munte

Datele turei: aici
Valea Morarului (by Claudia)

15-16.08 si 8-9.08- 2 weekenduri la Constanta in care am vazut marea o singura data, pe ploaie.

25-27.07- Cu cei dragi la mare. De data asta am ales sudul litoralului (2 Mai) si incursiuni la bulgari: Balcic, Capul Kaliakra, Shabla, Ezerets, Durankulak. Am luat la rand principalele puncte de interes si se pare ca nu am facut o alegere proasta.
Cuibul linistit- Balcic
18-19.07- Tura de refacere dupa Bucegi 7500. Ma rog, de fapt nu stiu exact cine s-a refacut caci baietii (Vali si Catalin) nu pareau prea "impuscati" avand in vedere ca pe ei suspendarea concursului i-a prins abia la prima urcare la Omu, iar pentru noi fetele (eu, Dana si Muha) scurta plimbare spre Saua Strunga si apoi partial spre Saua Batrana a fost doar o dezmortire. In orice caz merita spus ca eu si Muha eram manate de cele mai inalte intentii si eram pregatite ca vineri seara pe la 21.00, cand ajungeam la Pestera sa izbucnim in traseu si sa urcam spre Omu, apoi sa coboram pe Bucsoi si sa ne intampinam prietenii pe urcarea spre Bucsoi, avand in vedere ca e mai fain sa suporti intre prieteni, si vant,si ploaie,si temperaturi mici cum se anuntau in noaptea respectiva. Toate sunt mai usor "de dus" cand ai alaturi caldura pinguinilor (alaturarea asta suna a oximoron). Dar nu i-am putut suprinde pe baieti, deoarece inca de pe centura Ploiestiului am primit mesaj ca ultra-maratonul s-a suspendat. Cu toate astea am ajung in Pestera si am petrecut 2 seri faine, ocoliti de ploaie.
Tura de dezmortire, mai sus de Saua Strunga (by Vali)

Premiere Bucegi 7500
13.07- Tura cu Em, pe langa Brasov: Brasov- Treptele lui Gabony- Saua Tampei- Drumul Domnilor- Poiana Stechil- Poiana Ruia-Cabana Postavaru- Drumul Rosu- Poiana BV- Drumul forestier pe la Pietrele lui Solomon.

Ca niste buni prieteni ce suntem, am zis sa il trezim pe Em din mahmureala de dupa nunta cu o tura la munte. Dana ne-a insotit si m-am bucurat tare mult. Am luat micul-dejun in Brasov (caci iar am ajung prea devreme), intr-o Piata a Sfatului libera si frumoasa, am mers asezat, bucurandu-ne de iesirea in natura, am recuperat claparul de la reparat si cel mai important, nu am stat acasa.

1 comments:

Claudia spunea...

mi-a trecut prin minte, ca o concluzie: "am un weekend pierdut acasa, il declar nul" :)