sâmbătă, 2 mai 2009

Cu schiurile pe Valea Morarului



1 Mai-ul de anul asta l-am sarbatorit muncitoreste. Adica am trudit si asudat din greu, urcand pe Valea Morarului pana la Omu, pentru a ne putea da apoi la vale, cam o ora...Da stiu, la schiul de tura raportul timp urcat-timp coborat nu e chiar optim, dar asa sunt montaniarzii astia: le place sa se chinuiasca. Cum era deja primvara bine, zapada era dusa de pe traseele marcate si am tarat claparii si schiurile in rucsac si pe rucsac pana la intrarea pe vale. Apoi cel putin a inceput zapada. Schiatul propriu-zis a durat doar cale de 2 caldari (cea superioara si cea mijlocie). In partea de jos nu s-a dat decat Claudiu, caci nu il durea inima de schiurile sale. Pe noi ne cam durea, asa ca fiind multe pietre, am pus schiurile pe rucsac. Si uite asa, am ajuns sa facem un trekking de primavara-iarna pe cinste si sa schiem o leaca. Ultima rabufnire a schiorului din noi pe anul acesta.
Am scos schiurile la plimbare 
Ajunsi in firul vaii 
Pe mijloc zapada, pe laturi ne intampina primavara 
Si zici ca pe aici schiem noi? 
In sfarsit avem pe ce schia! 




In caldarea superioara e inca iarna 
Mike, infipta in mijlocul partiei, dupa ce de-o parte si de alta baietii s-au dat atat de frumos


Foto by Radu