marți, 22 iunie 2010

Balcic si cum arata Marea Neagra la Bulgari



Acum la ceas de iarna (23.10.2011), facand ordine pe calculator am dat peste pozele de la Balcic si m-au fermecat...am reauzit marea cum ma cheama si am simtit caldura nisipului incins. Am retrait goana dupa umbra, am pe limba gustul inghetatei si in nari mirosul de trandafiri...Enjoy!
Pe mica plaja de la Shabla
La Pontul-Euxin, sub firmamentul
Etern al dăruirirlor totale
În foşnet de covoare şi taftale
Şi-au potolit furtunile torentul.
Pastel marin, de Victor Eftimiu
(de fapt la falezele de catarat de la Tyulenovo)
Ca perdele aruncate în senin,
Spume albe în albastru se topesc,
Pescăruşii, fulgi de spumă, zboară lin,
Şi talazuri se aruncă, se zdrobesc

Marea, de Grigore Salceanu
In tinuta de vara
Capul Kaliakra
In apropiere de Ezerets
Joaca
Locul nostru de somn-pe dig
Balcic-inghetata
Balcic-monom spre Castelul Reginei Maria
Gradina Botanica



Mai sunt încă roze — mai sunt,
Şi tot parfumate şi ele
Aşa cum au fost şi acele
Când ceru-l credeam pe pământ.
(Rondelul Rozelor de august-A. Macedonski)

Cuibul linistit