Disclamer: urmatoarea postare este un articol SUBIECTIV, postat pe blogul personal si trebuie considerat ca atare. Nu este un atac la persoana ci doar parerea publica a unui consumator.
Fara nicio exagerare, dar cu o urma marcanta de frustrare, redau mai jos o relatie comerciala, intinsa pe 1 an de zile si esuata lamentabil, cu unul din magazinele de profil montan/sportiv cu o reclama si un marketing de succes dar cu servicii ce lasa profund de dorit.
Relatia a debutat fara voia mea in 2010, la Bucegi 7500, cand atat echipa Pinguinii, cat si echipa Picioare Zburatoare (ambele pe locul 3 la categorie) au primit cate un voucher. Perfect. L-am pus la o parte cu gandul la o comanda ulterioara de energizante.
In 2011, dupa Hercules, am mai primit un voucher tot la ei, valabil insa doar pentru produsele Inov8.
Asa ca acum m-am hotarat sa dau o comanda:
- 2 perechi de Gaitere (modele diferite)
- niste energizante
Primesc mail de confirmare a comenzii, dar comanda nu mai apare...Cat despre "a fi contactata de un consultant de vanzari"...
Mi-am permis sa sterg din dreapta sus datele personale privind livrarea |
Dau la randul meu mailuri, folosesc si formularul de contact de pe site, dar fara folos.
Asa ca sun si aflu ca nu sunt pe stoc, dar ca vor veni cat de curand...pana la 7500 sper eu in gand.
Iarasi repet procedura, iarasi aflu telefonic ca or sa vina. Pana la MPC.
Trece MPC, dar vin sigur pana la Craciun (asa am fost asigurata telefonic).
Este inutil sa spun ca toate au insemnat telefoane din partea mea.
Am primit prima data o explicatie ciudata prin care mi se spunea ca mailurile de la mine, venind de pe yahoo ajung in spam-ul lor. Asa ca am trimis mailuri de pe gmail dar nici la acelea nu mi s-a raspuns. Asa ca am folosit formularul de contact de pe site...absolut in van!
A venit anul 2012 si am trecut la urmatorul nivel...nu mi s-a mai raspuns nici la telefon...probabil un sistem de ban la numarului.
Intre timp, tot mai socializand pe la concursuri am aflat ca nu sunt singura castigatoare a unui timp de asteptare mare...dar am un avans considerabil. Dar si altii au patit-o:
- comenzi venite incomplete, fara mail de informare, telefon privind livrarea etc
- comenzi venite peste 7 luni si amanari nesfarsite
- adidasi care s-au dezlipit la prima utlizare etc
Redau mai jos continutul ultimului mesaj trimis catre ei
"Buna ziua,
As dori sa va reamintesc ca astept de 1 AN DE ZILE comanda nr. 1760, lansata in iunie 2011.
Dupa mai multe emailuri si telefoane in care am fost in mod constant mintita privind reaprovizionarea stocului cu produsele GAITER de la Inov8 (reaprovizionare care pentru mine nu a mai avut niciodata loc, insa totusi produsele apar in continuare disponibile pe site) am ajuns la urmatoarea concluzie:
In cazul in care pana miercuri 27.06 nu imi primesc comanda (este ultima zi in care mai sunt in tara) voi inainta o reclamatie scrisa la protectia consumatorului.
Va reamintesc ca acea comanda cuprindea 2 perechi de Gaitere si energizante de la Isostar.
In cazul in care produsele de la Inov8 nu sunt disponibile va rog sa ma informati via email in legatura cu disponibilitatea urmatoarelor produse:
http://www.runningshop.ro/incaltaminte/sosete-barbati/inov8-inov-8-elitesoc-18.htm
http://www.runningshop.ro/incaltaminte/sosete-barbati/inov8-inov-8-debris-gaiter-38-trail-running.htm
http://www.runningshop.ro/incaltaminte/sosete-barbati/inov8-inov-8-prosoc-22.htm
http://www.runningshop.ro/incaltaminte/sosete-barbati/inov8-inov-8-mudsoc-20.htm
Ma intereseaza strict produsele Inov8 deoarece trebuie sa folosesc un voucher de la Hercules 2011 despre care nu vreau sa se puna problema unei invaliditati deoarece acest voucher asteapta sa fie folosit de 1 AN DE ZILE.
Consider caci colaborarea cu Running Shop a fost incredibil de PROASTA (nu cred ca am avut pana acum un partener de discutie mai prost decat runningshop) si in cazul in care situatia nu se va reglementa, in cel mai scurt timp posibil voi recurge inclusiv la publicitate negativa pe internet.
Lucrez in domeniul relatiilor cu clientii si consider ca abordarea dumneavoastra lasa mult de dorit, mai ales ca din ceea ce am discutat cu alti prieteni, acesta este modul in care va tratati unii clienti si sper ca atitudinea mea, desi foarte directa si vehementa sa functioneze ca un dus rece."
Este inutil sa spun:
1. ca nu am primit raspuns
2. ca Gaiterele (marimea M-cea pe care o doream) apar pe site ca fiind pe stoc si asa au fost in toata aceasta perioda.
3. ca nu am nicio speranta ca aceasta comanda va mai fi livrata (si cu atat mai putin, aici, peste mari si tari) dar cred ca internetul cu tot ce inseamna el: blog, google+, facebook, poate functiona la fel de bine ca un boomerang.
Update: pe 1.08, a ajuns acasa, pe numele meu un colet din partea celor de la Running Shop, care a fost receptionat de cineva din familie. Desi nu am primit niciun mail de instiintare cu privire la faptul ca intentioneaza sa trimita comanda, am primit totusi un mail prin care eram intrebata daca am primit produsele si daca sunt ok. Se pare ca pana la urma publicitatea negativa a avut un oarecare efect
6 comments:
Era si timpul. Pe mine m-au fentat mai simplu, dintr-o comanda pe site de inov8 + niste sosete, mi-au trimis sosetele (fara confimarea comenzii in prealabil) si cand am sunat mi-au zis ca nu le au, dar voucherul s-a "consumat" :D
Facand o intersectie de fapte adunate de la unu-altu, bag seama ca gaiterele astea de la running shop sunt ca OZN-urile: ar putea exista, daca ar si ateriza pe undeva...
Da, m-am hotarat sa scriu pana la urma articolul si am de gand sa il pun si pe FB dar si pe forumul de pe carpati
De fapt vad a ai facut tu chestia asta deja pentru mine... asa ca eu am postat-o pe google+ si maine o sa pun povestea si pe forum..Cam astea sunt mediile de propagare a informatiei care imi vin acum in minte
E musai. E clar ca nu e o "intamplare", o scuza, nu tine nici macar de un om anume ci de atitudine.
Daca citeam mai devreme blogul tau nu pateam la fel in iarna cu o bluza merino. Un MARE NESERIOS tipul asta, a reactionat doar in urma amenintarilor cu OPC si tot tacimul. Nu inteleg ce o fi in mintea lui, daca efectiv are de cistigat ceva comportindu-se in modul asta. HOWEVER, REMEMBER, KEEP RUNNING FROM THIS SHOP!
Tare motto-ul din incheierea mesajului tau, Horatiu. Si eu am scris blogul asta, tocmai pentru a sublinia neseriozitatea celor de acolo si mi se face sila cand mai vad pe FB cate un mesaj promo despre ce magazin genial sunt ei.
Trimiteți un comentariu