luni, 3 mai 2010

Ecomarathon 2010



Acesta a fost primul maraton la care am participat ca si concurent. Dupa ce MPC-ul mi-a deschis in 2009 apetitul pentru concursuri, Ecomarathonul era primul pe lista. Si desi nu pot sa spun ca m-as fi antrenat pentru acest concurs, totusi entuziasm aveam nemasurat si eram curioasa cum si in ce timp voi termina. Din pacate, chiar nu stiu de ce nu am scris cateva randuri la momentul respectiv, astfel incat acum nu au mai ramas decat cateva fotografii. Insa stiu ca am terminat undeva in jur de 7 ore si finishul meu s-a suprapus peste cursa copiilor, astfel incat am avut parte de o primire triumfala. 
In dimineat concursului cu Catalin, Aurelia si Em 
Radu in concurs (din pacate nu stiu cine a facut aceasta poza)
Horatiu la finish 

Em si inceput si el alaturi de mine cariera de alergator montan 
La Pasta-party

Foto by Radu