luni, 15 august 2011

BCB-ziua 24-Innsbruck (Au)-Strass im Zillertal (Au)

<--Din aceeasi serie: BCB-ziua 23-Santhia(It)-Innsbruck (Au)

Ploua de seara pana a doua zi la 13.00, cand plecam si noi intr-un final. Inainte de asta notam 1 bucata de bat de cort care s-a rupt (fix acelasi lucru am patit acum 3 ani, tot in Alpi si tot din vina noastra) (bat pe care nu l-am reparat nici pana acum, halal de noi).
Intre padure si lanul de porumb am dormit noaptea trecuta
Coboram spre Innsbruck si faca pana. Prima pana din concediul asta. Reparam pana si ajungem in Innsbruck
Fiecare cu calul lui
Aici totul e inchis, fiind 15 august e Sfanta Maria si vesticii chiar isi tin sarbatorile. Noroc ca biroul de informatii turistice e deschis. Aflam astfel ca:
  1. Muzeul Alpin e inchis
  2. Toate supermarketurile sunt inchise, cu exceptia celui de la gara
  3. Vremea o sa fie buna in urmatoarele 2 zile
  4. Exista pista pe malul Innului (Inntalradweg), primim chiar si un pliant cu explicatii si o harta buna 1:125.000.
Pentru punctele 1 si 4 am fost eu sa intreb si lucrurile au mers chiar bine in germana (se putea si mai bine daca stiam sa ii zic malului “Ufer” si nu “Boden”) .

Astfel luam mancare de la gara si la plecare constatam ca butucul de la Simplon face un zgomot de masinarie stricata. E ceva gen floricele de porumb in tuci acasa, pe aragaz, tare si enervant...sau un fel de rasnita stricata. Astfel toti se fereau din calea noastra si se uitau intrebatori la noi.

Multe poduri peste Inn
Iesim din Innsbruck si dupa 10 km ajungem in Hall. Ne bucuram de o pista pustie si bine asfaltata pe care mergem cu 20 km/h.

Ne opreste insa ploaia. Cat ploua Radu gadila roata cu pricina (spate) si cand plecam nu se mai aude nimic :)
O biserica construita in stil baroc (sec XVII)
Dupa Ploaie
 Gasim loc de cort ca unde se varsa Zillerul in Inn si incepe Zillertal (asta in amintirea zilelor de schi).
Innul
Loc de cot la marginea drumului
In continuarea seriei: BCB-ziua 25-Strass im Zillertal (Au)-Wasserburg (De)-->
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------