luni, 30 martie 2020

Jurnal de coronavirus. Autoizolare Z14. Singura realizare


Iata ca am ajuns la final cu jurnalul din aceste doua saptamani de autoizolare. Ceea ce acum 14 zilea parea foarte indepartat, s-a concretizat intr-un liman. 

Norocul meu ca am rezistat tentatiei de a-mi face planuri pentru aceasta perioada. Ai putea sa spui ca in doua saptamani intre patru pereti ai timp pentru atat de multe lucruri (curatenie, ordine, parte culturala, invatat lucruri noi, citit 5 carti, finalizat cine stie ce proiecte etc). Ei bine, eu nu functionez asa. Mie imi trebuie aer si miscare in aer liber ca sa functionez. Altfel, doar vegetez.

Asa ca in aceste doua saptamani: 
- am vazut o singura piesa de teatru si vreo doua concerte
- am facut o singura data curatenie si chiar si aia, doar pe unde vede soacra
- am pus doar vreo 10 postari restante pe blog dintr-un total de 60
- NU am invatat nimic nou pentru job
- NU am lucrat in plus la spaniola.


Singurul lucru pe care il aveam in minte atunci cand zburam inapoi spre Romania si pe care l-am si dus la capat, era sa dau forma unui proiect din timpul iernii, respectiv sa existe un grup care sa reuneasca mai multe fete care se dau pe Zwift (mereu sau doar in timpul iernii). Si intr-o duminica cu soare, cand in mod normal as fi pedalat in cautarea primaverii, ori pur si simplu as fi hoinarit prin munti si pe dealuri, am dat doua click-uri, 3 mesaje si ne-am strans 4 fete. Pana sa ma trezesc bine, luni seara eram 23 de persoane. Nu m-as fi gandit niciodata ca sunt atat de multe fete in Romania care se dau pe Zwift.

Ce va fi mai departe?

Pai viata din urmatoarele saptamani nu va fi foarte diferita de cea din ultimile 14 zile. Totul e inchis, astazi s-au inchis inclusiv potecile si traseele turistice, deci nici macar la o alergare pe Stejeris nu poti sa mai speri. Iar eu in jurul casei nu alerg ca hamsterul. Singura imbunatatire este ca nu mai depindem de prieteni pentru cumparaturi si ca as putea iesi afara, in curte, pentru lucrat, stat in hamac, citit, facut ceva exercitii. Nimic mai mult de atat.

Deasemenea, de maine voi scrie probabil mai rar, dar cel putin o data pe saptamana, pentru a face o trecere in revista a ceea ce se mai intampla prin lume.


Intreaga serie de postari despre epidemia de coronavirus este disponibila aici .

Credits foto - Suzi