miercuri, 1 iunie 2022

Copiii spun lucruri traznite

Vara 2022: Despre somnul de pranz

Uite, merg la mine in camera, dorm putin, apoi vin si ma uit cat e ceasul, apoi merg iarasi la mine in camera, mai dorm putin, iarasi vin si ma uit cat e ceasul. 

Vara 2022
Tati: Sa stii ca ai devenit neascultator de cand am fost la Sibiu
Marius: Noaptea m-am gandit la prostia asta.


Primavara 2023: Dupa ce am venit de la o tura de 130 km si Marius tragea de mine sa ies cu el cu bicicleta
Mananci incet si te grabesti putin, si apoi mergem.

Mai 2023 
Tati daca imi spui ce surpiza este, esti pe lista cea mai curcubeu.


6 ani jumate, vacanta de vara inainte de clasa pregatitoare
Tati: cu cumintenia cum facem?
Marius: nu stiu ce sa zic, asta e greu...

Marius: Tati, stii care e viata mea? Sa sar cu bici.