miercuri, 8 mai 2024

Pasti in 2/3

In ultimii 2-3 ani am tot preferat sa ramanem/ sa fim acasa de Pasti, sa ne bucuram de timp impreuna si de orase libere.

Anul acesta, cum Marius a fost la bunici in Saptamana Mare, noi am facut ce ne place mai mult. Am iesit la cort, la mtb, la drumetie, in diverse formule (noi doi, cu prietenii si ulterior cu Marius).

29 Aprilie-Overnighter pe Magura Branului

Daca ieri vantul m-a purtat de la Bran spre casa, azi si-a schimbat directia si ma poarta inapoi de acasa spre Bran, sa ma intalnesc cu Radu pentru primul nostru overnighter din 2024. Dupa intense deliberari am ales Magura Branului, dar de data asta in Saua Magurii. In ciuda vantului am gasit un loc numai bun de cort, am reusit sa ardem si niste lemne, si am intampinat dimineata cu un soare bland si o lumina faina. Dintr-o eroare de calcul am avut prea putina mancare la noi, asa ca brunch-ul cu omleta servit la Adi, in Magura, a picat numai bine.
La capatul acestui drum e o casa faina




30 aprilie Saua Strunga

Saua Strunga e o clasica a Bucegilor si ocaziile sau motivele de a ajunge acolo sunt nenumarate. Brandusele din mai, bujorii din iunie, soarele bland din octombrie, sau pur si simplu o dupa-amiaza in care ai chef sa combini miscarea cu un apus fain. De data asta au fost brandusele. Am fost singuri pe toata urcarea, ne-am bucurat de vremea de tricou si pantaloni scurti, dar si de cele 50 shades of green de pe muchia Scoarta.





De 1 mai muncitoresc eu in Bucegi haladuiesc

Prea mult Bucegi dupa tura de ieri in Saua Strunga ? Nu inca. Chiar daca jumatate din traseu a fost identic, am schimbat compania si mijlocul de deplasare. Cum nimeni altcineva in afara de Cristi nu pare sa impartaseaca entuziasmul unui hike in Bucegi, facem noi ce stim mai bine. Un raid pe potecile batute de zeci de ori din zona Batrana -Strunga. Si desi au fost batute de zeci de ori, la fiecare iteratie sunt usor diferite. Poate o ploaie care ne ameninta tangential asa cum a fost anul trecut cu Razvan, poate o grindina trecuta prea curand ce isi pastreaza inca urmele pe platou, ca atunci cand am fost ultima oara pe aici cu Claudia sau pur si simplu flori din cele mai frumoase, asa cum gasesti la final de iunie-inceput de iulie, in gradina suspendata a Batranei. De data asta am avut PR pe urcare, si nici macar nu am tras pentru el,dar asa e cand merg cu Cristi, ne miscam cu talent si la deal si la vale. In absenta Claudiei pot sa imi continui linistita turele de raid din Carpati, alaturi de Cristi. Iar numarul de poze din turele noastre e la fel de mic ca si timpul de parcurgere al traeelor :) .
Cu actualul meu partener de ture rapide

6 mai -In 3 paduri cutreieram

Daca ieri planul cu traseul de la Maratonul Olteniei a esuat lamentabil pe motiv de ploaie, astazi ramanem in padurea din spatele casei si ne scoatem "parleala" cu o tura faina de +20 km, antrenamentul perfect pentru Marius pentru Prima Evadare. Padurea e chiar frumoasa la vremea asta, insa ne omoara musculitele si gazele cum te opresti in loc. Totusi e foarte fain cand lucrurile se leaga, copilul are chef si pedalam cu totii oarecum cot la cot.

7 mai- La Stejar

Am incheiat mica vacanta de Pasti exact asa cum ne doream. Cu o seara petrecuta la cort, intr-un loc fain, descoperit recent. Desi am fosy doar noi 3, ne-am propus anul trecut sa iesim indiferent cata lume vine sau mai degraba nu vine. Pentru ca atunci cand vine vorba de dormit in natura, bilantul entuziastilor tinde spre 0. Dintr-o eroare de calcul privind programul magazinelor, avem mancare cam putina, dar pastele salveaza seara si ne umplu stomacul. Fumul isi face si el numarul, dar chiar nu ma mai supar deloc cand trebuie sa bag o masina de haine dupa fiecare foculet, daca seara e faina si noi ne simtim bine.

Foto by Radu