marți, 28 februarie 2023

Faurarul lui 2023


In Brasov a nins proaspat si orasul s-a iniernat. Temperaturile sunt totusi placute si zapada are ceva ludic in ea, suficient cat sa scoata de acasa doi adulti intr-o dimineata rece de februarie.


Radu e plecat in tarile calde si ideea ca eu sa merg cu Marius la un concurs de orientare imi parea usor fantasmagonica...M-a convins insa Andrei cu argumente precum "e traseu usor, in parc". Cuvantul "parc" mi-a dat sperante. Cat de greu poate sa fie in parc? Parcul nu e munte, am sanse reale sa ma impedic de posturi fara sa vreau. Asa ca am mai mobilizat niste omuleti si am facut o mana buna de copii cu care ne-am bucurat de cei 50 cm de zapada adusi de weekendul iernatic din Brasov. 


credits, Irina Anton, Fisheye


E weekend si sunt cu Marius in Poiana. Orice om normal nu ar merge in weekend cu schiurile de tura in Poiana, dar cand trebuie sa iti duci copilul la lectii de schi, iti calci pe inima. Nu stiu in ce directie sa o apuc, imi e teama de aglomeratia de pe partie, cochetez cu ideea de a da un forestier, insa pana la urma ma mobilizez in sus pe Bradul. Sulinarul e pustiu si dau chiar 2 urcari, pana sub lac, unde incepea ceata.


Am schimbat Tampa pentru un rasarit alaturi de Vio, pe Lacul Morii. Frig rau si umezeala, dar dimineata slow petrecuta in fata unei cafele cu  omleta, a compensat.


Gatul ma tot supara de ceva vreme si astept vacanta in Cipru cu a  sa infuzie de soare si aer sarat, ca sa ma vindece.


O tura in Postavaru alaturi de Suzi si Elena. Cu alte cuvinte, am iesit in oras, la un suc, la un schi, la o miscare. Am vorbit cel putin la fel de mult pe cat am mers.


La Brasov e asa un aer de primavara, cu temperaturi trecute de 5 grade...Soare nu e, dar caldura ne este cumva suficienta. Refac alaturi de Alin a si Andrei una din turele mele de suflet pe Magura Branului si astept cu rabdare primavara si serile petrecute aici, la cort sau in fanar.


Se simte primavara in aer, cu temperaturi pozitive la intermediara.


Prognoza lui Suca cum ca in 15 martie urcam cu mtb-ul in Postavaru la tricou are sanse sa se adevereasca, macar intr-o oarecare masura...E cald. Radu, Marius si familia Fodor sunt la un schi de primavara pe partii. Eu urc pe foci. Ma urnesc greu. Anul asta nici nu pot sa zic ca am intrat in modul iarna...Oricum a fost cea mai scurta iarna de cand suntem noi la Brasov si daca ar fi sa culc urechea la ce spune Facebook-ul, o parte i se datoareaza si lui Suca, cel care a adus caldura Timisoarei la Brasov.