marți, 1 ianuarie 2019

2018 pe scurt


2018 a fost un an petrecut aproape in totalitate pe langa casa. Fara calatorii lungi, cu o unica vacanta scurta dar memorabila in Sicilia. Brasovul ne-a fost spatiu de joaca un an intreg si ne-am bucurat de fiecare anotimp petrecut in muntii ce ne sunt deja familiari.

Ianuarie

Inca ma refac dupa accidentul din Austria de la sanius si imi petrec zilele intre depresie, plimbari usoare si kineto. Sunt zile bune si zile proaste. Una din zilele bune au fost defapt doua, respectiv primul weekend de dupa Revelion, petrecut cu Pinguinii in Piatra Mare
In gasca mare pe varful Piatra Mare
Februarie

Spatele incepe sa isi dea drumul, turele sa inmultesc, in carti intra si schiul de tura si desi au fost putine ture, am avut noroc sa prind una din acele ture care definesc un sezon (din ce in ce mai subtire in schi de tura pentru mine): cu Radu si cu Doru in Tataru Ski Touring Arena

Martie aduce cu ea primavara si noi ne grabim sa o intampinam in sudul continentului, in Sicilia. Legam cateva zile pe langa Pasti si ne facem de drum spre una din destinatiile pe care ne li doream de mult: Italia. Cizma cea mare trebuie sa mai astepte. Momentan degustam doar putin din oferta talpii. Dar combinatia reusita de arhitectura, cultura, peisaje, munte, mare, locuri faine de bivuac ne convin ca 10 zile sunt prea putin.
Etna si primavara. Si cursiere si fast and light
Aprilie aduce cu sine prima aventura din timpul saptamanii, dar si prima epica a sezonului- o tura frumoasa cu Pinguinii in Sureanu. 

Mai 

Tura in Sureanu mi-a readus cheful de MTB, asa ca in calendar intra chiar si doua concursuri (MarVin si Cozia MTB) precum si cateva ture frumoase pe langa casa.

Iunie

O alta epica frumoasa, de data asta in nordul tarii, alaturi de oameni fain: Rodnei .

Iulie

4 Munti este concursul de MTB in jurul caruia a gravitat intreg sezonul si pe ultima suta de metri astrele se aliniaza si fac o echipa frumoasa alaturi de Bogdana.
Foto credits, Bianca Balan
August 

Alte concursuri (MTB Zarnesti Challenge, Maratonul Olteniei) dar si alte ture frumoase de, toate in pregatirea ProParkului.
Explorand muchiile nordice din Fagaras, la pas domol

Septembrie

ProPark- concursul de care mi s-au legat gandurile anului 2018 si de care mi se vor lega poate si gandurile altor ani. O experienta interesanta in care am invatat lectii despre mine si despre cei din jur. Dupa ce am depasit momentul, revenim la turele noastre dragi si rezolvam o restanta mai veche- O mini-epica de toamna in Trascau.
Echipa noastra de la ProPark 2018 (Vali, Cristi si Andrei)

Octombrie




Noiembrie a fost luna trekkingului, tura anului la trekking fiind reprezentata de o parcurgere la trei zile a partii alpine din Creasta Fagarasului.


Decembrie s-a scurs pe langa casa, cu infuzii de clor alternand cu morning glory.



Si pentru ca timpul meu liber este in fond despre natura si sport, tot la acest rezumat se potrivesc si statisticile anului 2018.